Știu că toată lumea se pregătește de vacanță în această perioadă așa că azi vreau să-ți propun o destinație perfectă – Insula Thassos, Grecia.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 7

Eu și soțul meu suntem spontani în ceea ce privește plecatul în vacanțe, așa că ne-am hotărât, am rezervat pe Booking și am plecat, totul în mai puțin de două săptămâni.

În acest articol nu o să-ți povestesc prea mult despre make-up, pentru că nu prea m-am machiat. M-am bucurat de această experiență așa cum sunt eu, tocmai pentru că nu mi-e teamă să apar nemachiată pe facebook sau pe blog. #bereal #betruetoyourself

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos

Noi am preferat să mergem cu mașina pentru că este mai confortabil și am putut să ne luăm mai multe lucruri.

Locurile care mie mi-au plăcut foarte mult au fost : Portul Thassos, unde găsești o mulțime de restaurante și magazine, Plaja de marmură-Marble Beach, Golden Beach și Paradise Beach. De văzut în treacăt este și piscina naturală formată în stâncă-Giola.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 1

Insula este foarte frumoasă, dar sălbatică, are aproximativ 47 de plaje și este locul perfect pentru odihnă. Agitație am găsit în foarte puține locuri. Cam două stațiuni mai populate, în rest, multă liniște, natură și plaje la tot pasul.

Nu au lipsit nici magazinele cu produse tradiționale pe care le-am și încercat.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 2

Cum nu puteam să plec cu mână goală, am fost foarte încântată de sortimentele de săpunuri de casă organice cu măsline.

IMG_8104glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos

M-am îmbrăcat lejer și am colindat toate străduțele. Grecia are farmecul ei prin măslinii care se găseau la tot pasul, smochinii înalți și grandioși, dar și mirosul florilor de leandru.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 4

La ce să te aștepți:

1. La atmosferă românească. Plajele și hotelurile sunt pline de români. Te vei simți ca acasă și dacă ești o fire sociabilă îți vei găsi cu siguranță prieteni. De asemenea meniurile restaurantelor au adesea traducere în limba română.
2. Plajele sunt foarte mici, nu se compară cu litoralul românesc. Pe plajă nu prea erau terase sau standuri de unde să cumperi diverse (un shake, o cafea, o gogoașă sau hamsie ca la noi), deci nu strică să-ți iei câte ceva de ronțăit.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 3

3. Măslinele verzi cu migdală înăuntru sunt – to die for.

4. Dacă bei cafea dimineața, e nevoie să ți-o prepari singur. Grecii nu sunt deloc matinali. Ei bine, între 8 și 11 nu ai de unde să cumperi cafea. Toate terasele deschid mai târziu.

5. Apa cristal, plaje cu pietre, plaje cu nisip, plaje fără scoici. Temperaturile au fost mai scăzute decât la noi 29-30 de grade, și asta a fost foarte plăcut.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 6

6. Mâncarea tradițională grecească: are nume amuzante și e foarte grasă. Sau așa cred eu. Soțul meu a fost foarte încântat. Toate terasele și restaurantele afișau niște cărnuri învârtite la rotisor, dar mie personal, nu mi-a plăcut. Eu nu prea mănânc carne și asta a fost o mică problemă. Specialitățile cu carne, sunt extrem de aromate și gustoase, în timp ce mâncărurile fără carne nu sunt atât de bune.

7. Să nu comanzi supe sau ciorbe, nici nu se compară cu cele de la noi. Și încep să cred că Ciorba de pui a la grec, este o invenție românească, hmm? În schimb mi-au plăcut fructele de mare.

13620759_1249231898430047_1786804739865756222_n

8. Insula are un singur drum principal, care este asfaltat, în schimb, de multe ori a trebuit să intrăm pe niște drumuri secundare, de țară, pline de praf de marmură. De asemenea, ca să ajungi la piscina naturală Giola, trebuie să traversezi pe jos o pădure pe o potecă improvizată într-un deal abrupt, cam 1,5 km, așa mi s-a părut mie.

9. Nu am primit bon fiscal nici măcar la benzinărie, lucru care nu m-a deranjat atât de tare. În schimb, la toate restaurantele am primit desert din partea casei, iar asta a fost tare drăguț.

glamupdate - jurnal de calatorie - amalia avram - thassos 5

Insula Thassos, este cu siguranță o destinație care merită încercată. Astea sunt lucrurile pe care le-am descoperit. Tu unde pleci în vacanță?

Te astept cu drag si pe facebook -> Amalia Avram Makeup

6 gânduri despre “Jurnal de calatorie – Thassos, Grecia

1. Si eu am pe lista Grecia, dar nu stiu daca mai ajung anul acesta. Am auzit numai lucruri frumoase despre Thassos, deci trebuie neaparat sa ajung si eu acolo, mai ales ca nu este o destinatie foarte scumpa! 😀
    Vacanta mea s-a terminat de ceva vreme, am fost in iunie in Franta si Italia, nici nu stiu cand a zburat timpul. 😦